Español

El Club Para la Preservación del Akita Americano nace en 2004,con el objetivo de realizar las actividades necesarias para el fomento y mejora de la raza en España,así como su divulgación(Exposiciones,seminarios,conferencias,encuentros de criadores,pruebas de trabajo).Intentaremos también informar y prevenir enfermedades genéticas,con el fin de que los ejemplares de esta raza en España sean saludables,y sus propietarios felices. Damos la Bienvenida a todos los interesados en esta maravillosa raza,y deseamos de todo corazón contaros como miembros o colaboradores en nuestras actividades.

English

The Club For the Preservation of the Akita Americano is born in 2004, with the aim to realize the activities necessary for the promotion and improvement of the breed in Spain, as well as hiss diffussion (Exhibitions, seminars, conferences, breeders’ meetings, working trials) .We´ll try also to report and to anticipate genetic diseases, in order which the specimens of this race in Spain are healthy, and their happy owners. We give the Welcome to all the interested parties in this wonderful breed, and want of any heart to tell you as members or collaborators in our activities.

TEXTO IMAGEN...